dinsdag 7 mei 2013

Eindelijk is het zover

Vanmorgen zijn we allemaal vroeg opgestaan om op tijd klaar te zijn voor de taxi. Om 6:00 uur stond deze voor de deur en vertrokken we richting Schiphol.
Op Schiphol hebben we onze boardingpas geprint voor de eerste korte vlucht met Aer Lingus naar Dublin. Dit kon echter niet thuis, wel hadden we de boardingpassen voor de vlucht vanaf Dublin naar Orlando. Nadat we door de douane waren en de koffers ingeleverd hadden zijn we heerlijk een broodje gaan eten. We hebben nog wat rustig rondgekeken in de winkeltjes en zijn daarna richting de Gate gelopen. We gingen om 9:55 uur de lucht in (25min.) later maar dat hebben we onderweg weer wat ingehaald want we kwamen om 10:40 (Ierse tijd aan).
Op Dublin hebben we nog een klein hapje gegeten en zijn vervolgens richting USA Immigrations gelopen. Hier het benodigde formulier ingevuld en jawel binnen vijf minuten waren we er door want het was erg rustig. Een klein half uurtje hebben we bij Gate gezeten en toen kon de oversteek beginnen.

We hebben een prima vlucht gehad en hebben wat geslapen en films gekeken en kwamen om 16:40 uur aan in Orlando waar we direct konden doorlopen naar de bagageband, wat een genot. Martin en Richard zijn direct naar Alamo gelopen en Lisa en ik hebben de koffers van de band gehaald. Dit ging allemaal erg snel en konden al snel in 'onze' auto stappen. De heren compleet tevreden met de zwarte Dodge Durango waar slechts 4500 miles op de teller staan. Alle koffers in de achterbak en we kunnen op weg naar de villa. We zetten de TomTom aan en rijden vervolgens richting Clermont. Daar nemen we allemaal even een verfrissende douche en vertrekken dan richting Chili's. Lekker gegeten hier en de vermoeidheid begint nu wat toe te slaan. Dan nog even langs de Walmart om wat drinken te halen en wat fruit en yoghurt voor het ontbijt morgen en dan doen we rond 22:30 uur het licht uit.

1. Oh wat fijn, jullie zijn er! Dat was een behoorlijk voorspoedige reis. Grappig wij eindigen meestal ook de eerste avond bij Chili's.
    Geniet ervan.

2. Heerlijk, jullie zijn er!! Fijn dat de reis zo goed en snel verlopen is en dan ook nog een super mooie auto mee krijgen, helemaal toppie!!

Enjoy!!

3. Ha jullie zijn er, een vette auto, mooi huis.. de vakantie is begonnen!!
    Heel veel plezier !!

4. Zo....een god begin iw het halve werk......welkom in orlando hoor....veel plezier

5. Heerlijk, jullie zijn er, en een voorspoedige reis gehad. Veel plezier en geniet ervan!

6. Wat ziet het huis er geweldig uit, een hele fijne vakantie!

7. Prima reis gehad zo te lezen, geniet ervan!

8. Heerlijk dat jullie goed aangekomen zijn! Mooie auto hebben jullie meegekregen.
    Heel veel plezier!

9. Mooi dat de vakantie voor jullie nu ook begonnen is.
    Ideaal, het vliegen met Aer Lingus, dat is ons afgelopen zomer ook heel goed bevallen.
    Helaas waren de tickets voor de komende zomer een stuk duurder geworden anders waren we zo weer met ze gegaan.
    Heel veel plezier!

10. Soepel gegaan, en een geweldig mooie auto mee gekregen ;-) !! Snap dat de heren happy zijn !